poniedziałek, 30 kwietnia 2018

4 DZIEŃ WYJŚCIA Z POSTU - MENU I PRZEPISY

4 DZIEŃ WYJŚCIA Z POSTU 
DR EWY DĄBROWSKIEJ

(1600 kcal)



Dziś mam zwariowany dzień i słaby plan był od rana na menu wyjściowe, ale całe szczęście poradziłam i jedziemy dalej z wyjściem :) 

W poprzednich dniach opisywałam suplementację i ona zostaje bez zmian czyli : rano i wieczorem chlorofil 10 ml 
Możesz obejrzeć film:

Prostik 4 kapsułki na włosy, stawy, skórę : 
możesz poczytać https://bit.ly/2rbmVg4

Duo na dzień 25 ml rano, na noc 25 ml także: 
Tu możesz poczytać więcej : 

Nie zapomnij także, że nagrałam dla Ciebie cały kanał zdrowe żywienie tv zaglądaj tam bo tam masz wsparcie: 


Menu 


Śniadanie : 

Na śniadanie moja ukochana owsianka.



Potrzebujesz : 

1. Płatki owsiane górskie namoczyć dzień wcześniej w wodzie 4 łyżki stołowe.
2. Garść borówek na wierzch 
3. 2 jabłka średnie obrać i zblendować 
4. Cynamon 

5. Szklanka soku z marchewki najlepiej z wyciskarki, jeśli potrzebujesz takiej jak ja tu masz stronę : 


Możesz także zobaczyć jak działa moja wyciskarka: 



Przekąska: 

2 śliwki suszone
3 morele suszone


Kiwi 1 szt

Grejfrut 1/2 szt 


Orzechy jakie lubisz 1 łyżkę stołową


Obiad : 
Na żywo piję koktail : cytryna 1 szt, brokuł 4 różyczki, 1 kiwi, jarmuż 10 liści, laskę selera naciowego, marchewka 1 szt.
Olej lniany 1 łyżka , 1 łyżka oliwy z oliwek .


w piekarniku  zrobić szaszłyki jak na moim filmie, ale nie dodawaj ziemniaków jeszcze i pamiętaj o oleju kokosowym: 


Kolacja: 

Pokroić dwa pomidory średnie, dodać pół cebuli czerwonej małej w kostkę pokrojonej, ogórek kiszony, rukola, biała rzepa, pół Awokado. Przyprawić solą himalajską lub nie , pieprzem lub czarnuszką.


Do picia zakwas na ciepło i dodaj 2 ząbki czosnku i majeranek.
Nie zapominaj o wodzie 2 litry dziennie. 

Jeśli chcesz obejrzeć jak przechodziłam mój pierwszy post przekazuję Ci moją playlistę na youtube.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz