piątek, 27 kwietnia 2018

1 Dzień Wyjścia z postu - Menu i przepisy

1   DZIEŃ WYJŚCIA 

Z POSTU DR EWY DĄBROWSKIEJ 


           Każdy z nas postujących czeka na ten pierwszy dzień i marzy sobie jak będzie wyglądał .

Mam nadzieję, że to będzie pomocny blog dla Ciebie i pomoże Ci prawidłowo wyjść z postu . 

Możesz się sugerować tymi przepisami lub wymyślać swoje na ich podstawie i udoskonalać. 

To co chcę Ci tu dziś pokazać to jak ja wychodzę z postu warzywno-owocowego i na co zwracam uwagę, jaką suplementację używam od pierwszego dnia i co włączam krok po kroku. 

Zaczynamy przygodę wyjścia w 7 krokach 

        


KROK 1 

 Kiedy rano wstaję  wypijam ciepłą wodę z cytryną.
Po ok  15 minutach spożywam Duo na dzień jest to coś co doposaża mój organizm w energię i niezbędne witaminy. 
Piję tego 25 ml tutaj możesz zerknąć co to jest kliknij w ten link https://dorotap.myduolife.com/shop/products/1/76,zestaw-duolife-dzien-i-noc.html, ale pamiętaj, że to jest cena detaliczna, jeżeli chcesz mieć to taniej to znajdź mnie na facebooku pomogę , to jest mój facebook : https://www.facebook.com/dorota.pasiewicz.1 

Piję także filiżankę zakwasu, ale czasem robię to rano, a czasem przed snem ponieważ wtedy dodaję sobie czosnku świeżego i przypraw. Kiedy piję go rano nie dodaję nic, ewentualnie troszkę ciepłej wody , żeby nie był zimny. 

KROK 2 

Zaczynam poranną toaletę ok 15 minut i po niej piję chlorofil , który spożywałam także na poście 10 ml  i tu obejrzyj sobie film o chlorofilu jeśli masz ochotę :

i dodatkowo łykam dwie kapsułki Prostik żeby pobudzić kolagen w organiźmie, wzmocnić włosy, paznokcie i skórę. Prostiku łykam 4 kapsułki dziennie rano i wieczorem , można do tego dodać kolagen  jeszcze lepszy efekt. 
Żebyś mógł/mogła zgłębić temat tego suplementu podsyłam ci także sklep, ale cena detal jeśli będziesz chciała/chciał taniej odezwij się do mnie na fb 

KROK 3 ŚNIADANIE 

To bardzo ważny krok bo nasze marzenia się spełniąją i w końcu możemy coś innego przegryźć 😂

Potrzebujesz : 

1 kiwi

1 szt Avocado

2 migdały - można w płatkach 


5 orzechów jakich chcemy


Nasiona chia  1 łyżkę , namoczyć w ciepłej wodzie przez 10 minut


Z tych składników robimy pyszną, pożywną i dozwoloną na wyjściu sałatkę .

KROK 4 PRZEKĄSKI DO PRACY 

Nie zapominamy o naszej marcheweczce, jabłkach, papryce lub innych przekąskach świeżych, które jedliśmy na poście, to jest dla nas dużo błonnika, wody strukturalnej w owocach. 

Ilości : 

1 marchewka pokrojona w słupki
Kilka pomidorków koktailowych:


Pół papryki pokroić w słupki 


Weś także jabłko jeśli zachce ci się słodkiego :) 


KROK 5 OBIAD 

Na obiadek ja gotuję sobie warzywa na parze na pół twardo (4 różyczki kalafiora, 4 różyczki brokuła, 1 marchewka) , polewam olejem na zimno tłoczonym i przyprawiam ziołami od Wszystkie przyprawy świata : przyprawa do karczku (tak się nazywa) 


KROK 6 

za godzinę czyli ok godz: 16:00 wypijam sok z gerejfruta lub zjadam go  w całości.


KROK 7  KOLACJA 

Jeżeli jestem dalej głodna tego dnia to na wieczór przeważnie zawsze towarzyszy mi sałatka lub surówka. Podam Ci przykład : 

Ogórek zielony 1 szt średni, pomidorek 1 zwykły lub 4 koktailowe , papryka 4 paski , marchewka kawałeczek 4 cm zetrzeć na tarce , cebulka najlepiej czerwona (pół małej) doprawiam ziołami prowansalskimi, cytryną , olejem na zimno tłoczonym i jem , nie patrzę na ilość jeśli jestem głodna.



Wieczorem po kolacji biorę Prostik 2 kapsułki, 10 ml chlorofilu, a przed samym snem piję Duo na noc (czarna butelka) 25 ml. 

Jeżeli zastosujesz się do tego menu będziesz mieć wyjście dzień 1 za sobą i bez grzechu. 
Tym samym zmieścisz się jak najbardziej w kaloriach jakie należy zwiększyć w 1 dniu : 1000 kcal.  
To oczywiście przykładowe menu . 
Ja staram się nie jeść mięsa dlatego moje menu jest bez mięsa, a także bez ryb.
Piję także wodę przez cały dzień , staram się pić 2 litry dziennie.

Życzę Ci Powodzenia 💗




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz