piątek, 27 kwietnia 2018

2 DZIEŃ WYJŚCIA Z POSTU- MENU I PRZEPISY

2  DZIEŃ WYJŚCIA  Z POSTU 

DR EWY DĄBROWSKIEJ 

                                                                    OK 1000 KCAL


Z pewnością chodzi Ci po głowie coś słodkiego i soczystego, a jabłko , grejfrut Ci się znudził 😏

Opowiem Ci dziś jak przygotowuję sobie śniadanie drugiego dnia na wyjściu z postu zachowując nadal 1000 kcal. 
Musisz wiedzieć, że ważne jest dla mnie abyś nie doświadczyła efektu jojo bo każdy człowiek z tyłu głowy tego się boi. 
Drugi dzień opisuję w miarę dietetycznie chociaż szczupłe osoby mogą zwiększać bardziej kalorycznie to swoje menu, nawet do 1400 kcal. 
Pamiętaj też, że kalorie w internecie dla każdej strony,portalu są rożne 😂 i nie daj się zwieść . 
Trzymamy się przelicznika około 😊

KROK 1 

Wstaję rano i woda z ciepłą wodą i z cytryną lub limonką, następnie duo dzień tu link jak nie wiesz co to: https://dorotap.myduolife.com/shop/products/1/76,zestaw-duolife-dzien-i-noc.html
Tu link do mojego fb jeśli chcesz dopytać o to : 

KROK 2 
PORANNA TOALETA

Po toalecie chlorofil 10 ml z wodą  zobacz film :

i dwie kapsułki Prostik  co mi pomoże zadbać o moje włosy, paznokcie, ścięgna, stawy i pobudzić kolagen w organiźmie  tu możesz kupić, ale uwaga to cena detal jeśli chcesz taniej pisz do mnie na fb : https://dorotap.myduolife.com/shop/products/1/92,duolife-medical-formula-prostik.html

KROK 3
ŚNIADANIE 

Potrzebujesz : 

Mleko kokosowe tu masz mój film jeśli chcesz zrobić samemu, potrzebujemy 2/4 szklanki mleka


2. Nasiona Chia 1 łyżkę stołową zalać mlekiem kokosowym 


3. Ananas 2 plastry pokrój go w kostkę 

4. Owoce do wyboru : truskawki, maliny, borówki, jeżyny lub kawałek arbuza


wszystko razem zmieszać i można posypać cynamonem. 

KROK 4 
SOK 

Ja przy zdrowym żyweniu bardzo często piję sok z marchewki i go modyfikuję, najlepiej pić godzinę po posiłku lub przed .


KROK 5 
PRZEKĄSKA DO PRACY 

Najbezpieczniej zawsze mieć przy sobie takie przekąski świeże jak niżej, są one małokaloryczne, dużo błonnika i wspomagają twoje jelita do metabolizmu:  marchewka, papryka, cukinia, pomidorki, seler naciowy, kalafior surowy kilka różyczek, burak sparowany i pokrojony na plasterki. Możesz je jeść ile chcesz i podjadać. 


KROK 6 
OBIAD 

Ja jestem zwolenniczką jednego dania . 
Dziś polecam zupę krem z dyni piżmowej : 4 plastry dyni pokroić i ugotować , dodać do tego suszoną włoszczyznę i przyprawy jakie lubisz. Ja dodaję jeszcze w kostkę pokrojoną gotowaną na parze cukinię jako ziemniaczki i najadam się , że hej. Kiedy krem jest gotowy do spożycia na koniec daję łyżeczkę oleju tłoczonego na zimno sam wybierz jaki tobie pasuje. 


KROK 7 
Kolacja: 

Sałatka : 
cukinia świeża : makaron zrobiony z niej, rzepa biała, papryka żółta, rzodkiewka, granat.
Polać sokiem z cytryny i olejem na zimno tłoczonym 



Po kolacji  biorę Prostik 2 kapsułki plus 10 ml chlorofil i przed samym snem duo na noc czarną butelkę 25 ml . 

Przez cały dzień staram się wypić 2 litry wody.

Gratuluję drugi dzień za Tobą 💪😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz