wtorek, 6 listopada 2018

PLACKI BEZGLUTENOWE - PRZEPIS BEZ MĄKI


PLACKI BEZGLUTENOWE 



Kiedy spotkałam się pierwszy raz z podobnym przepisem byłam zdziwiona, dziś jest to dla mnie normalne, że można robić wiele rzeczy bez mąki.  Chcę się dziś podzielić z Tobą przepisem, który często gości w moim domu. 

Składniki :

kasza gryczana biała niepalona 500 gram
1 średnia marchewka
1 mała pietruszka
4 pieczarki
1 ząbek czosnku
1 jajo lub siemię lniane zmielone  2 łyżki  stołowe
1/2 mniejszego  pora 
sól kłodawska lub himalajska
przyprawy jakie lubisz
olej kokosowy

Przygotowanie:

Kaszę gryczaną białą zalewamy wodą letnią tak żeby przykryć kaszę i odstawiamy na 4-5 godzin (jeśli zostawicie na całą noc będzie jeszcze lepiej)

Następnie przygotowujemy dodatki ścierając je na grubych oczkach i krojąc w plasterki( każdemu zostawiam dowolność w tej kwesti).

Po kilku godzinach moczenia kaszy wracamy do niej i blendujemy ją blenderem razem z wodą  tak jak ja zrobiłam to na filmie.

Jeśli kasza jest już zblendowana po kolei dodajemy sól, zioła, przyprawy ulubione i dodatki.

Mieszamy dużą łyżką. Rozgrzewamy patelnię z olejem kokosowym i formujemy placki, następnie smażymy kilka minut na złoto. 

UWAGA!

Placki możemy także upiec zamiast smażyć.

Życzę smacznego :) 

Jeśli chcesz podejrzeć jak ja to robię film masz poniżej .



1 komentarz:

  1. O diecie bezglutenowej można przeczytać również ciekawy artykuł na stronie https://mejores-suplementos.es/champu-para-la-caida-del-cabello-dermena-ayudara-a-la-alopecia-androgenica/ Ogólnie rzecz biorąc, jest tam mnóstwo artykułów na temat zdrowia i urody :)

    OdpowiedzUsuń